moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Midsommar

Publicerad 2015-06-20 15:35:41 i Allmänt,

Då har midsommar iår även gått av stapeln, igår hann jag med en liten sväng ute med heri innan förberedelserna började.

Hjälpte först mamma med mat o lite, sedan var det lunch med familjen. Sedan följde jag Sara ut till stallet där vi gjorde midsommarkransar lite spontant innan vi tog in hästarna o gjorde iordning dom. Det årliga besöket till prästänget i fardhem med häst o vagn genomfördes o självklart var det jordgubbstårta till fika! 😉 väl hemma igen efter hästflyttning o lite fixade jag iordning lite inför gästerna som kom o gjorde aftonen trevlig! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela