moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

SIHS

Publicerad 2014-11-29 00:14:30 i Allmänt,

Det är så jäkla kul på friends! Kom hem sent igår o idag med, dock var vi inte uppe så överdrivet tidigt imorse och vi åkte inte till arenan förens till lunch, innan gick vi en sväng på Bromma blocks, det var ju black friday så det var rea till o med ;) gillas starkt! Idag har vi även kollat väldigt mycket på mässan, ett grönt schabrak med Hannez broderat på är inhandlat och en julklapp till Sara! Synd att man inte kunde köpa alla julklappar här... Vill köpa så himla mycket! Provade hjälmen jag suktat efter sålänge idag o det kliar i fingrarna ska jag säga men jag har ju ingen häst o tävla så varför ska jag ha en sån hjälm liksom? ;) dagen har iaf varit bra och imorgon ska vi vara där relativt tidigt för jag vill såå gärna titta på ponny küren som går fett tidigt typ men jag är så inspirerad! Så nu kanske vi borde sova!



Det sista vi såg innan vi gick var Tomas Erikssons utklassning i fyrspannet! Nej men han var enda felfria och gjorde enligt mig den snyggaste körningen! Väldigt häftigt o se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela