moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Hannez ❤️

Publicerad 2014-11-21 12:34:59 i Allmänt, Skola - Lövsta Naturbruksgymnasium,

Körde min lilla Hannez i onsdag eftermiddag, han var en blandning av het som en gris och slö som en ko typ.. Men det var en liten uppladdning inför imorgon när han o jag ska ut på banan o träna för första gången 💪 är fett nervös, hoppas att vi ska visa lite kvalité på att han kan klara ett monté kval, hoppas innerligt!

Igår var jag o Patrik på fastlandet över dagen för o hämta en bil till honom sen så tog vi en sväng till Ikea o shoppa lite, går typ lös på inrednings grejer! Tycker det är jättekul o drömma sig bort i hur flygeln ska se ut när den är färdig o inredd 😍 men nu är jag tillbaka i verkligheten o i skolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela