moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Fixat

Publicerad 2014-11-25 21:15:41 i Allmänt,

Igår kväll och idag har gått åt till att fixa med bilen, har målat bromsoken

 läggt om till dubbdäck på nuvarande fälg så nu har jag vinterdäck på 😒 känns fett onödigt med tanke på att det typ är varmt, så nu slösar jag på mina nya dubbdäck bara för att det inte kan bli halt 😞 igår så hjälpta Kim mig o börja bygga baslåda, så nu är delarna färdiga, de sladdar som ska dras är dragna så det enda som ska göras är att lådan skall sättas ihop sen ska bara basen i o kopplas in! Längtar!!! O idag hann jag o torka av bilen totalt invändigt, så instrumentpanelen inte var så dammig 😏 den ska ju stå från imorgon till måndag så den måste ju va ren! 😂

På torsdag åker jag o Patrik upp till Stockholm för att gå på SIHS ända tills på söndag! Är så jäkla taggad o spänd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela