moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Lång dag

Publicerad 2014-05-13 22:16:16 i Lantbruk, Skola - Lövsta Naturbruksgymnasium,

Vart i skolan, somnar typ på lektion för att jag e så trött o kan inte få in ett jäkla ord i skallen så det känns så värdelöst o så prov på fredag på det vi gått igenom typ 😏 o så regna det till o från, det för ju livet mycket ljusare.. Höll på o somna på soffan efter jag kommit hem men då kom Roy in o gick liv i mig så jag fick gå ut o jobba lite så då hade jag ingen chans o somna iaf! Imorgon har jag praktik o det känns som att jag bara kommer vara förvirrad o ivägen men förhoppningsvis löser det sig! Så nu borde jag sova faktiskt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela