moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Ska på riktigt börja igen!

Publicerad 2014-05-03 22:32:20 i Allmänt, Bralette - "Semla",

1 månad sen förra inlägget, fy skäms.. Nu tar jag upp det på riktigt igen för allt går faktiskt väldigt bra i mitt liv nu! Dock hade jag önskat att vissa dagar hade lite fler timmar så jag hann rida lite oftare men det går ändå!

Eftersom jag har dåligt minne så kan jag inte påminnas att det hänt allt för mycket "spännande" den här månaden, plugg, lov o hästar e väl det som tagit upp min tid mest o resterande har spenderats med min underbara pojk 👌

Men ja en spännande sak har iaf hänt o det e att jag tagit hem min första riktiga placering i en hopptävling! Jag i Semlan knep till oss en sjätte placering i 1m klassen på påskhoppet (var även felfri i 90, yay!) så lycklig e jag som fanken för det!

Det jag har o se fram emot nu e tävlingen nästa vecka jag e anmäld till, första utomhus tävlingen för i år på silikaten, ser mycket fram emot det om jag kan rida så som jag börjat göra på sistone för då kan det nog fortsätta gå bra faktiskt, tycker det e så tråkigt när bommarna faller när man har en sån bra känsla men jag ska våga satsa lite den här gången så får vi se var det slutar! 

Nu ska jag se till o uppdatera kontinuerligt 👊


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela