moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Simmar lugnt

Publicerad 2014-05-06 17:54:28 i Allmänt,

Hade del c av engelska nationella idag, jippie! Så jäkla tråkigt, hatar det. Var sen på swedol o köpte nya arbetsbyxor + handskar + en jacka som är en tröja typ, var behövligt så nu e förrådet påfyllt ;) resten av dagen tog jag ledigt faktiskt, satte mig o såg welcome to Sweden (enligt mig en väldigt rolig serie) o bara tog det lugnt. Nu ikväll väntar det smörgåstårta o tårta hos min kusin som fyller 30 så nu blir det o tjocka sig! Vill att det ska bli onsdag, inte av anledningen att vi ska ha prov i världens tråkigaste ämne i något jag inte direkt pluggat på utan att jag ska hoppa för Zarah gör första gången på ganska länge. Känns som en bra check till om allt funkar! 

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela