moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Hoppa häst

Publicerad 2014-02-22 19:52:35 i Hoppning,

Jaa vågade mig upp på havdhem på cm-hoppning i förmiddags med lilla semlan. Hoppade bara 80-90 eftersom vi inte hoppat jättemycket, fast hon tyckte det var fjuttigt o det kändes typ som att hon klev över hindrena.. Dock gick det superbra, fick ett flyt o jag kunde vara med o bestämma tempo men ändå låta henne vara med o hjälpa mig. Det här bådar verkligen gott o jag tror att mina mål faktiskt inte är helt omöjliga! Nu tänker jag satsa, vad som än händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela