moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Hannez

Publicerad 2014-12-02 16:12:19 i Allmänt,

I förmiddags var vår klass på studiebesök vid Gotlands slagteri. Jag tyckte det var väldigt intressant o spännande o efteråt fick vi mat där vilket var ännu bättre! Sedan åkte jag en sväng på biltema för att kolla läget bara! 
Åkte sen till träkumla där jag körde Hannez och mockade lite. Nu är jag hemma och halvsover på soffan o hoppas att Kim kommer sen så jag kan bygga klart min baslåda! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela