moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Nu blev det ett sånt där uppehåll igen..

Publicerad 2013-04-28 17:31:58 i Allmänt, Lantbruk,

Aja...
I fredags fick jag iaf köpa en ny hjälm vilket var skönt, tog sista vaccin sprutan för att dra till stan efter. Då såg jag iron man 3 med gott häng efter.
 
Lördag bestod av vältning hela dagen tills jag åkte till rone på kvällen och såg revy med Jonna, Bea och Emma. Vi åkte sen o åt o drog sen till Bea och såg film sedan kom jag hem till min älskade säng!
 
Idag har jag vältat klart åkern från igår och sen har jag tvättat o städat epan så den blev jäkla fin inuti iaf! :)
 
Fick dock inte se någe rally i helgen vilket jag kunde fått gjort om jag pratat med en person i fredags kväll... Det var lite synd men jag har fått suttit i traktorn där jag känner mig som hemma iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela