moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Gårdagens ridpass

Publicerad 2015-05-04 20:44:09 i Hannez, Herring,

Igår började jag o Patrik dagen med o åka till gropen o titta på maraton, väldigt kul!

Väl hemma mockade jag sen stod heri på tur. Passat började verkligen med en bajs känsla.. Hon verkade vara i en helt annan värld o lyssnade inte alls. Men det mjuknade o hon blev faktiskt riktigt fin i slutet!

Sedan körde jag Hannez o han var, ja, som han brukar! Inte komplicerad alls! 

Sedan började jag med lite puts o fix med Hannez grejer till imorgon. Fortsatte med det idag efter jag vart på praktiken! Så nu kommer han o glänsa imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela