moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

En dag senare...

Publicerad 2015-06-24 22:06:24 i Allmänt, Herring,

Så har jag inte gjort ett skit känns det som. Har tvättat/städat bilen typ halva dagen, gjort mig själv en grind till hagen vid hästarna så jag inte behöver runda hela hagen för att komma till min "uppbindningsplats". Sen har jag rastat Sara + opal med min hoppetossa, och klippt gräset. Så mycket hann jag med på denna lediga dag 😏 känner mig lite oeffektiv men jag har iaf gjort det jag tänkte, har även hunnit börja packa inför helgen då hela familjen åker till Skåne på bröllop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela