moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

❄️

Publicerad 2014-12-30 16:47:05 i Allmänt,

Det var länge sedan igen... Hannez har haft vintervila därför har inget hänt på den fronten.. Men det har varit jul och imorgon är det nyår. Inget speciellt har hänt under den här tiden men nu blir det förhoppningsvis lite kul igen för han skall sättas igång o skolan börjat snart igen!
Hoppas bara Hannez sköter sig för när jag skulle rida för första gången nu på nästan en månad ville han inte gå fram i spände ihop sig så det var inte alls positivt men det går nog över om han får komma i form i vagnen först kanske. Han måste sköta sig nu för jag fick montètyglar i julklapp av Patrik så nu börjar det på riktigt 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela