moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Dag 2 - När och varför jag började rida

Publicerad 2013-02-28 14:00:00 i Allmänt,

Om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt när jag börja rida.. Började iallafall rida hos Maria 2007, och då hade jag haft russ hemma ganska länge som jag lallat runt på i skogen. Och det var väl mest för att min bror Roy blev ihop med Sara vars russ det var jag hade. Så ja, jag har inte haft det så lätt som hästintresserade föräldrar snarare tvärtom så om jag ska vara ärlig hade jag nog inte ridit idag om det inte var för min bror (som tycker det är sjuukt onödigt att jag rider ;))
 
Så en kort och enkel historia helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela