moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

En ny start

Publicerad 2015-04-19 21:25:08 i Allmänt,

Idagspalten dagen när allt kommer ändras, min dröm har gått i uppfyllelse! Idag är dagen jag hämtade MIN ALLDELES EGNA HÄST, något jag aldrig trodde jag skulle bli sant. Men nu står hon där ute i stallet här i träkumla, bara min. Så nu börjar min resa, mina med och motgångar och mina mål. Jag ska på riktigt bli aktiv här på bloggen, så jag själv kan följa min resa och ja dom som nu hittar in hit. Presentationer på både mig och numera min häst kommer komma så småningom.

Är riktigt lycklig nu, jag hoppas jag kan komma dit jag vill och att jag ska hinna med allt nu som händer såhär innan studenten.

Så välkommen Heri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela