moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Tagga!

Publicerad 2014-05-09 22:45:15 i Allmänt,

Tagga för att sova, Yei! Nej men nu laddar vi inför tävlingen imorron, är typ fett nervös av nån konstig anledning men det ska väl lösa sig. Fast är väl egentligen mest stressad att jag inte ska hinna med båten på eftermiddagen men jag tror verkligen att det går annars får jag skippa min hypotetiska prisutdelning så jag hinner iväg i tid.. ;) men nu ska jag andas lite o försöka samla ihop mig o sova, dags för att äntligen stänga ögonen o somna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela