moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Hästfri dag?

Publicerad 2014-02-27 18:22:39 i Allmänt,

Har gått på stan med min bästa Emma idag, det har vart super mysigt o det är ett STORT plus att hon håller lite koll på en, så jag köpte typ ingenting förutom det jag skulle ha då, smink. O tänka sig att efter hon tvingat in mig på bokaffären (som hade rea) så kom jag ut med en bok, haha. Ja så nu får jag väl ta o läsa den oxå så jag får valuta för pengarna ;) 

Men nu när min hästfria dag fortsatte kom jag hem till Patrik o fick leka stallskötare, men vad gör det? Måste ju hålla mig lite sysselsatt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela