moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Ridpass nr 2

Publicerad 2015-04-22 20:15:00 i Allmänt, Herring, Hästar,

Red heri när jag kom "hem" efter praktiken. Skulle köra lite lösgörande, men hon var lite uppe i luften de första 10 minuterna. Ville inte skritta o inte söka sig neråt ingenting.. Men sen blev hon super fin, lätt i handen, ställde igenom och tog förhållningarna utan problem! Fånigt att bli så glad redan, men jag hoppas det håller i sig föralltid ;) hon blev trött iaf så konditionen tränas iaf förfullt 💪 känns så kul att det funkar, annars vet jag inte vad jag hade känt... Juste provade täcket oxå, det passade som tur var ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela