moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Så jäkla nöjd!

Publicerad 2014-05-07 22:22:44 i Bralette - "Semla", Hoppning,

Hoppträningen gick super ikväll! Började lite knackigt o jag var typ ur rytm, visste inte alls vilket tempo jag skulle ha o va typ allmänt vilsen... Men sen när vi väl höjde blev det bättre, tänka sig! Att jag sen fick avsluta med en bana på 110-120 gjorde bara allt bättre, hon är så fin lilla Supersemlan! Vi börjar verkligen hitta varandra nu o som Bea säger behöver jag träna hoppning en gång i veckan för att få in det, så att det inte tar sån tid o komma på allt utan att det blir på rutin :) o sen tyckte Zarah jag var ur fånig som skulle hoppa 90 😂 hade jag inte haft det så pressat på lördag hade jag nog faktiskt bytt klass så jag hoppade 1m-110 men vi tar den debuten till nästa tävling, så nu ska jag bara träna träna träna!

Nöjd Semla efter hoppningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela