moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Yes!

Publicerad 2013-10-18 21:57:15 i Chicko,

Det sim hände i onsdags på träningen va att chicko fick ett utbrott, precis som förut... O jag blev riktigt rädd o hoppade av när han började bocka... 
Men efter tömkörning igår o lite hopp idag verkar allt va på sin plats! Han var super fin o det gjorde mig otroligt glad, för jag ville verkligen inte att allt skulle gått åt pipsvängen.. Så planerna är detsamma, tävling på söndag är det som gäller! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela