moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

3 kg lättare!

Publicerad 2013-11-27 22:18:49 i

Pållehästen blev idag 3 kg lättare! Haha nej men klippmaskinen åkte fram o pälsen åkte av, välbehövligt om något! Så nu är hon råttfärgad igen, inte det vackraste men hon ser lite lyckligare ut! Tog ett kort barbacka pass efter, lite skritt o lite trav o en Pytte galopp. Är förundrad över att jag satt kvar om vi säger så! Men det gick bra, är så skönt o släppa till lite ibland. Bara på med tränare sen upp o rid, det tycker jag är hur mysigt som helst!

👆 förklarar både mängden hår o färg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela