moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Olympiad & godis

Publicerad 2013-08-30 14:27:13 i Allmänt,

Har vart på polhem olympiaden idag, va inte med utan tittade bara på ;) gick sedan en sväng på stan o bytte 2 presenter jag fick (bytte färg på en tröja o ett skal till mobilen som var sönder..) med sällskap av Erik så det var ganska trevligt! Nu sitter jag på bussen hem med en liten godis påse o en cola ;) ikväll bjuds det på tårta, fick offra mig o ha det lite trevligt ;) naj nu ska jag njua av bussturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela