moajacobssons.blogg.se

Första egna hästen och resan mot målen

Dagen!

Publicerad 2012-12-30 19:18:32 i Allmänt,

Har tömkört qnaggen idag igen och det gick bättre, han fick inte lika många utbrott och förstod bättre vad jag ville. Så det är på bättringsvägen! :) 
 
Annars idag har jag bakat marshmallows, slöat vid tv:n och dukat inför imorgon kväll. Blir en kväll hemma då jag inte visste var jag skulle ta vägen men det blir nog trevligt ändå ska vi se! :) Saknar fortfarande min telefon och imorgon blir det väl ingen uppdatering alls, tänkte iaf att jag skulle hinna färga mina ögonfransar fick sån färg i julklapp så nu längtar jag efter svarta och fina ögonfransar!! Mina e typ bruna... Annars blir det väl förberedelse och sen kommer väl Emma nån gång och då kanske jag kan fjäska med henne ;) 
 
Ni får ha en fortsatt trevlig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Moa Jacobsson

Hej! Jag är en tjej på 18 år som bor i Fardhem på södra Gotland. Jag går sista året på Lövsta naturbruksgymnasium, så studenten närmar sig! Jag har precis köpt min första egna häst och det är våran resa ni mestadels kommer att få följa här!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela